Reklamační řád a vrácení zboží

Co dělat, když něco není, jak by mělo být?

My ve VylecSe.cz se každý den snažíme dělat naši práci nejlépe jak umíme a poskytovat vám perfektní služby. Stále jsme však jen lidé, a tak se i přes naši snahu může stát, že něco se prostě pokazí. Pokud tedy potřebujete reklamovat zboží, které jste u nás objednali nebo jej chcete vrátit, přečtěte si prosím následující informace.

Záruční doba a reklamace zboží

Záruční doba na veškeré zboží objednané v internetovém obchodě VylecSe.cz je standardně 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.

Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutné oznámit do 48 hodin od převzetí zásilky e-mailem na adresu reklamace@vylecse.cz nebo telefonicky v pracovní dny na tel. +420 210 326 700. Pozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznány.

Pokud chcete zakoupené zboží reklamovat, předem nás prosím kontaktujte (kontakty). Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) zašlete prosím na adresu SIRAPY s.r.o., Rýmařovská 361, 199 00 Praha 9. Doporučujeme vám zboží zaslat jako obyčejný doporučený balík. Zboží nám prosím neposílejte dobírkou.

Po obdržení reklamovaného zboží vás budeme neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se s vámi na rychlém vyřešení problému: reklamované zboží vám vyměníme kus za kus, případně za jiné, které si vyberete (minimálně do hodnoty reklamovaného zboží), nebo vystavíme poukaz na nákup zboží, nebo vám vrátíme peníze. Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po rozhodnutí o oprávněnosti reklamace e-mailem nebo telefonicky a zároveň vám bude doručen prostřednictvím e-mailu reklamační protokol.


Poplatek za dárkové balení nevracíme.

Vrácení zboží bez udání důvodu

Veškeré zboží zakoupené v internetovém obchodě VylecSe.cz můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupit od smlouvy je nutné prokazatelným způsobem (písemně, e-mailem) a zboží odeslat nejpozději v posledním dni této lhůty. Toto právo vám vyplývá dle § 1829 odst. 1 Nového občanského zákoníku. Pozdější odstoupení od smlouvy již není možné. Zboží je nutno zaslat na adresu SIRAPY s.r.o., Rýmařovská 361, 199 00 Praha 9. Doporučujeme zboží zaslat obyčejným doporučeným balíkem (nejlevnější varianta). Zboží nám prosím neposílejte dobírkou. Do balíčku můžete přiložit kopii faktury, kterou jsme vám zaslali se zbožím (případně emailem) nebo Váš průvodní dopis atd.. Peníze vám vrátíme bez zbytečných odkladů, nejpozději do 14 dnů od obdržení odstoupení od smlouvy, a to na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena, případně na jiný dle vzájemné dohody. V případě uhrazení objednávky platební kartou, bude provedena tzv. refundace (vrácení) peněz na kartu, kterou byla objednávka uhrazena. Zašleme vám všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání od nás. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny.  Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je vrácená částka ponížena o poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. Náklady na dopravné k nám hradí v plné výši zákazník.

Od smlouvy není možné odstoupit v následujících případech:

  • zboží je mechanicky poškozeno
  • zboží má známky používání nebo není v originálním neporušeném obalu (rozbalené, konzumované, jinak používané)
  • zboží není kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.., pokud byl k němu dodán)


V případě neoprávněného vrácení zboží bude toto zboží vráceno zákazníkovi na jeho náklady.

Přejeme vám příjemné nakupování v našem internetovém obchodě!


No template found for module gpwebpay