Nejčastěji kladené dotazy

 

Jaké jsou možnosti dopravy a kolik zaplatím za poštovné?

E-shop Vylecse.cz zatím nabízí doručení kurýrem na adresu přes Zásilkovnu a uložení na výdejní místo Zásilkovny.

PřepravceCenaS dobírkou
Zásilkovna do 5kg59Kč89Kč
Zásilkovna do 10kg121Kč151Kč
Kurýr do 5kg89Kč119Kč
Kurýr do 30kg115Kč145Kč

 

Kdy bude má objednávka odeslána?

Objednávky jsou odeslány obvykle následující pracovní den. Existuje ale i zboží, jejichž dodací lhůta je i více dní. Dostupnost je uvedena u každého produktu.

Jak se dozvím stav své objednávky?

Pokud jste se při nákupu zaregistroval (je možný i nákup bez registrace), pak po přihlášení můžete v horní liště přistoupit ke svému účtu s veškerými informacemi o všech vašich objednávkách včetně jejich stavu. Pokud objednávka proběhla bez registrace, sledovat zásilku můžete pod odkazem Sledování zásilky v patičce stránky.

Můžu pohyb svého balíku sledovat po internetu?

Ano, je to velice jednoduché. Po odeslání vaší objednávky se k balíku automaticky přiřadí číslo, které vám na vyžádání rádi zašleme e-mailem a na internetových stránkách České pošty po zadání tohoto čísla můžete vidět, kde se balík právě nachází.

Posíláte objednávky i na Slovensko a do zahraničí?

Ne. V současné době to není možné.

Dokážete sehnat i produkty, které se nenacházejí ve vaší nabídce?

Ano. Není to však vždy jednoduché a ne vždy se nám to podaří - ale snažíme se :-). Informujte se na e-mailu: objednavky@vylecse.cz.

Co znamená, když výrobek nelze vložit do košíku? Dokážete mi ještě takový výrobek sehnat?

Pokud výrobek nelze vložit do košíku, znamená to, že je momentálně vyprodán a v nejbližší době bude doplněn. V detailu výrobku můžete zadat svůj e-mail a systém vás sám upozorní, že je zboží skladem, nebo se informovat přímo na e-mailové adrese: info@vylecse.cz.

Proč máte vyprodané zboží i nadále ve své nabídce?

Protože čekáme na dodávku od našeho dodavatele.

Poskytujete nějaké slevy?

Ano. Vždy informujeme o aktuálních slevách na naší internetové stránce. Také nabízíme akční balíčky nebo balíčky s bonusem. Také poskytujeme individuální slevy při větších objednávkách.

Jaká je doba dodání?

Doba dodání při zboží, které je skladem se pohybuje obvykle od 2 do 4 pracovních dnů.

Musím nakoupit nad určitou hodnotu?

Ano. Na VylecSe.cz je stanovena minimální částka objednávky (bez poštovného) 250,- Kč.

Uvádíte ceny včetně DPH?

Jsme plátci DPH. Uvedené ceny jsou koncové.

Nedaří se mi přihlásit. Co mám dělat?

Zaprvé je nutné, abyste u nás měli vytvořené konto (registraci). Pro správné fungování našeho obchodu je také třeba mít povolené cookies. Pokud jste zapomněli vaše heslo, můžete si jej nechat poslat na vaši e-mailovou adresu. A pokud už nic z toho nepomůže, stále jsme tu pro vás na adrese: info@vylecse.cz.

Při potížích při objednání se mám obrátit na koho?

Protože prosazujeme individuální přístup k zákazníkovi, jsme vám maximálně k dispozici na emailu: objednavky@vylecse.cz, či na telefonní lince: +420 210 326 700, od 10.00 do 16.00 každý pracovní den.

Máte další otázky? Neváhejte nám napsat, jsme tady pro vás! Zeptejte se na info@vylecse.cz!


No template found for module gpwebpay