Nejčastěji kladené dotazy
Jaké jsou možnosti dopravy a kolik zaplatím za poštovné?
E-shop Vylecse.cz zatím nabízí doručení kurýrem na adresu přes Zásilkovnu a uložení na výdejní místo Zásilkovny.
Přepravce | Cena | S dobírkou |
Zásilkovna do 5kg | 59Kč | 89Kč |
Zásilkovna do 10kg | 121Kč | 151Kč |
Kurýr do 5kg | 89Kč | 119Kč |
Kurýr do 30kg | 115Kč | 145Kč |
Kdy bude má objednávka odeslána?
Objednávky jsou odeslány obvykle následující pracovní den. Existuje ale i zboží, jejichž dodací lhůta je i více dní. Dostupnost je uvedena u každého produktu.
Jak se dozvím stav své objednávky?
Pokud jste se při nákupu zaregistroval (je možný i nákup bez registrace), pak po přihlášení můžete v horní liště přistoupit ke svému účtu s veškerými informacemi o všech vašich objednávkách včetně jejich stavu. Pokud objednávka proběhla bez registrace, sledovat zásilku můžete pod odkazem Sledování zásilky v patičce stránky.
Můžu pohyb svého balíku sledovat po internetu?
Ano, je to velice jednoduché. Po odeslání vaší objednávky se k balíku automaticky přiřadí číslo, které vám na vyžádání rádi zašleme e-mailem a na internetových stránkách České pošty po zadání tohoto čísla můžete vidět, kde se balík právě nachází.
Posíláte objednávky i na Slovensko a do zahraničí?
Ne. V současné době to není možné.
Dokážete sehnat i produkty, které se nenacházejí ve vaší nabídce?
Ano. Není to však vždy jednoduché a ne vždy se nám to podaří - ale snažíme se :-). Informujte se na e-mailu: objednavky@vylecse.cz.
Co znamená, když výrobek nelze vložit do košíku? Dokážete mi ještě takový výrobek sehnat?
Pokud výrobek nelze vložit do košíku, znamená to, že je momentálně vyprodán a v nejbližší době bude doplněn. V detailu výrobku můžete zadat svůj e-mail a systém vás sám upozorní, že je zboží skladem, nebo se informovat přímo na e-mailové adrese: info@vylecse.cz.
Proč máte vyprodané zboží i nadále ve své nabídce?
Protože čekáme na dodávku od našeho dodavatele.
Poskytujete nějaké slevy?
Ano. Vždy informujeme o aktuálních slevách na naší internetové stránce. Také nabízíme akční balíčky nebo balíčky s bonusem. Také poskytujeme individuální slevy při větších objednávkách.
Jaká je doba dodání?
Doba dodání při zboží, které je skladem se pohybuje obvykle od 2 do 4 pracovních dnů.
Musím nakoupit nad určitou hodnotu?
Ano. Na VylecSe.cz je stanovena minimální částka objednávky (bez poštovného) 250,- Kč.
Uvádíte ceny včetně DPH?
Jsme plátci DPH. Uvedené ceny jsou koncové.
Nedaří se mi přihlásit. Co mám dělat?
Zaprvé je nutné, abyste u nás měli vytvořené konto (registraci). Pro správné fungování našeho obchodu je také třeba mít povolené cookies. Pokud jste zapomněli vaše heslo, můžete si jej nechat poslat na vaši e-mailovou adresu. A pokud už nic z toho nepomůže, stále jsme tu pro vás na adrese: info@vylecse.cz.
Při potížích při objednání se mám obrátit na koho?
Protože prosazujeme individuální přístup k zákazníkovi, jsme vám maximálně k dispozici na emailu: objednavky@vylecse.cz, či na telefonní lince: +420 210 326 700, od 10.00 do 16.00 každý pracovní den.
Máte další otázky? Neváhejte nám napsat, jsme tady pro vás! Zeptejte se na info@vylecse.cz!